Hvorfor velge Solbakken barnehage?

Leter du etter barnehage, og lurer på om Solbakken kan være den rette for ditt barn? Her har vi samlet litt informasjon som kan hjelpe deg på vei.

1. Vi er en barnehage på Mortensrud, med plass til 64 barn. Vi har fokus på medvirkning og et pedagogiske grunnsyn inspirert av Reggio Emilia.

2. Vår kjøkkenassistent Kirsten, lager sunn og næringsrik mat til barna to ganger om dagen, og lar dem være delaktige i matlaging og sansing.

3. Vi har også lang åpningstid, slik at det blir mer fleksibelt rundt levering og henting. Våre åpningstider er 07.00 - 17.00 i normal drift.

Ta kontakt på telefon eller e-post hvis du er nysgjerrig på hvordan vi har det i barnehagen og vil besøke oss, enten det er på storebarnsfløyen Newton eller småbarnsfløyen Vigeland.

Ta en titt i vår årsplan om du ønsker mer informasjon om hvordan vi jobber.

Du søker om barnehageplass på Oslo kommune sine hjemmesider.