"Ansatte om Solbakken"

Ansatte i Solbakken barnehage fikk følgende spørsmål: Hvorfor jobber du i Solbakken barnehage og hva er det beste med å her?

Seeli Joseph
Jeg liker å jobbe med barn og har derfor valgt å jobbe i Solbakken barnehage. Jeg trives veldig godt fordi det er veldig hyggelig arbeidsmiljø og alle kollegaene mine er snille og vi er flinke til å samarbeide.

Vegard Ringsby Hasselgård
I Solbakken barnehage er hver dag forskjellig. Jeg får utfordret meg selv på forskjellige og spennende områder. Samtidig får jeg frihet til å gjøre det jeg er best på og det jeg interesserer meg mest i. Variasjon gjenspeiles også i personalgruppa. Personalet i Solbakken barnehage innehar mye ulik kompetanse, og dette gjør det til en inspirerende arbeidsplass.

Monika Machowska
Jeg jobber i Solbakken fordi jeg liker å jobbe med barn. Trives veldig godt på jobb, både med barna og de ansatte. Jeg kan være kreativ på jobb, spesielt på ateliet. Det er en utrolig givende jobb og jeg sitter igjen med en god følelse når jeg kommer hjem.